Liefdesverklaring

In het leven dat ik leid en waar ik voor gekozen heb, weet ik mij verbonden met de wereld om mij heen. Niet alleen met directe naasten. Voor mij maakt het geen verschil of je mijn partner bent, een bloedverwant, een cliënt of een ´vreemde´. Ik houd van je.

Ik houd van je, zoals ik van mezelf houd en van mezelf heb leren houden. Ik houd van je, omdat ik jouw grootsheid kan zien, veelal verstopt onder vele lagen van aangepast gedrag. Ik houd van je, omdat ik je mogelijkheden zie, ook al geloof je er zelf nog niet in of wil je er niet van weten.

En als je me toelaat, dan zou ik je graag jouw weg naar succes en vervulling willen tonen. Ik zou je willen laten zien, waar de angels en voetklemmen voor je zitten, die je gevangen houden in pijn.  Een oude, al dan niet weggestopte pijn, waardoor je misschien liever niet hier op aarde wilt zijn, maar liever vertoeft in andere dimensies of in je dromen. Ik zou willen, dat je kunt ervaren hoe het is om helemaal bewust te leven in verbinding met jouw innerlijke bron van liefde en stilte, zodat je – net als ik – je altijd verbonden weet met de wereld om je heen.

Omdat ik van je houd!

© Wonieka A. Meuter

Een gedachte over “Liefdesverklaring

  1. Ik voel me geraakt en aangesproken door deze mooie woorden. Ik wil graag zien waar mijn angels en voetklemmen zitten, ik wil mijn oude weggestopte pijn onder ogen komen waardoor ik hier liever niet wil zijn en ik ben dankbaar dat ik je mag kennen lieve Wonieka. Ik wil zien wat jij ziet maar dan door mijn ogen, ik wil voelen wat jij voelt maar dan met mijn gevoel.

    Liefdevolle groet.

Geef een reactie

